کارت پی وی سی PVC

انواع نمونه کارت پی وی سی PVC و چاپ کارت توسط شرکت داتکو

کارت پی وی سی PVC

انواع نمونه کارت پی وی سی PVC و چاپ کارت توسط شرکت داتکو

نکات طراحی کارت ویزیت PVC

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ

انتخاب کارت ویزیت  یا کارت پرسنلی PVC  در بیشتر مواقع  بسیار سخت است مخصوصا اگر حق انتخاب زیاد باشد. با این حال  ما بسیار افتخار می کنیم که دائما در حال اضافه کردن طرح های کارت ویزیت جدید و کارت پرسنلی حرفه ای به سایت و نمونه کار هایمان هستیم،

ما می دانیم در انتخاب طراحی کارت  PVC تعداد زیاد گزینه ها می تواند کمی دلهره آور باشد، مخصوصا اگر شما ندانید که چه چیزی می خواهید. اما نمونه کارت های پرسنلی به شما کمک میکند تا یک نقطه شروع ، یا حداقل یک ایده از آنچه شما می خواهید را پیدا کنید. براب چاپ کارت ویزیت چند سوال از خودتون بپرسید.

1.       آیا برای چاپ کارت  PVCعکس یا لوگو دارم؟

بسیاری از مشتریان لوگوی کسب و کار خود را دارند که روی کارت ویزیت استفاده میکند ، یا به طراحی هایی نیاز دارند که به جای لوگو بیشتر روی محصول مانور بدهد. در سمت چپ گالری کارت کسب و کار شما، یک جعبه حاوی Logo / Photo Area پیدا خواهید کرد. این گزینه ها را تنها به کسانی که با یک عکس یا لوگو کار می کنند محدود می کند.

 

2. "سبک کسب و کار من چیست؟"

کسب و کار شما مدرن است یا سنتی، preppy یا متمایز، پیچیده و یا ساده؟ هنگامی که طراحان ما کارت PVC جدیدی را ایجاد می کنند، اغلب سبک خاص کسب و کار را در نظر می گیرند و کارت ویزیت را برای این منظور طراحی می کنند.

 

3. "مخاطبان من چگونه کارت ویزیت من را می بینند؟"

چهره کسب و کار شما چگونه است؟ آیا می توان آن را در ردیف کارت ویزیت رقیب قرار داد؟ آیا کارت ویزیت کسب و کار شما را به یک محصول یا یک فاکتور متصل میکند؟ دانستن چارچوب نحوه دریافت کارت شما ممکن است به شما در تصمیم گیری در مورد چگونگی  طراحی و انتخاب با تصاویر و رنگ کمک کند. به عنوان مثال، اگر شما در ساخت و ساز و تجارت کار می کنید و به افراد نیاز دارید که بتوانند کارت خود را در یک ستون قرار دهند، رنگ های روشن و یک تصویر مرتبط با صنعت را انتخاب کنید تا به چشم بیفتد.


4. "مهمترین بخش اطلاعاتی که میخواهم روی کارت ویزیت داشته باشم چیست؟"

کارت های کسب و کار کوچک هستند، و مردم اغلب اشتباه می کنند و تلاش میکنند تا اطلاعات بیش از حد را در فضای 3کوچک کارت قرار دهند . پیش از وقت تصمیم بگیرید که کدام بخش اطلاعات باید در قسمت جلو و مرکز باشد. (به عنوان مثال، روند فعلی طراحی کارت ویزیت PVC، نام شما مهمترین و بزرگترین عنصر طراحی کارت ویزیت حرفه ای است.)

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی